September 7, 2011

khm

Budapest cicai :)

tipikus


akkor hol is vagyunk most?

Kolozsvar

Hiradot nem kozvetitettunk....

Itthon/Otthon

Beles-i to

Right.
Csak feltoltottem par kepet is, mert mar hianyoztak innen. 

Meg vagyok hulve, faj a torkom es volt egy remalmom ejjel. Elegge nyomaszto tud lenni az, hogy az ilyen almokra ebredes utan is nagyon jol emlekezem....sot nehanyra meg evek multan is. 

Szeptember van mar....hivatalosan is osz....en mar vartam....kint hideg, vastagabb ruhak, jolesik bemenni a meleg hazba, csak az esot nem szeretem. Varom mar az egyetemet is. Talalkoztam 2 csoporttarsammal is, nagyon jo erzes volt, mar hianyoznak. 
A hetvegen kirandultam es olyasmiben is reszt vettem, amiben meg soha....es most elkepzeltek egy vadregenyes tajat es mondjuk, hogy medvere vartam, vagy horgaztam....hat csalodast kell okoznom. Desen voltam:) es menyasszonyt oltoztettem:D Annyira erdekes latni "belulrol" hogyan keszul egy csalad a lanyuk eskuvojere. Nagyon tetszett az egesz es foleg az volt a legjobb, hogy mi sokat tancoltunk>:D<

Hetvegen....na jo csutortokon(ma) megyunk Egerbe, es en majd tovabb Miskolcra, ujabb verseny. Nem sok kedvem van hozza, de majd csak megjon. Meg be kell pakolnom is. Mar nagyon jol hozzaszoktam a pakolashoz es az elmult hetvege utan buszke lehettem magamra, mert csak egy polo,par fehernemu es egy nadrag maradt "felhasznalatlan". Szoval haladok am:)

Most nincs idom eleget irni, pedig mar lenne mit es mirol/kirol....:)

No comments:

Post a Comment