September 29, 2010

....valtozasok....

Nagyon hamar megunok dolgokat....az angolt is meguntam....mas nyelven pedig nem akarodzik irni....(nah nem vagok fel...max meg romanul irhatnek, mert a nemet tudasom nem lepi tul az alap "ne adjanak el a piacon" tipusu megnyilvanulasokat). Nem csak az angolt untam meg....az embereket is....vagyis mindig masra vagyok....valtozasra....erdekessegre....ahhoz, hogy valaki igazan lekosse a figyelmemet es igazan jol erezzem magam vele ahhoz sooook energiat kell befektetnie es kepesnek kell lennie a megujulasra....szeretem a meglepeteseket....a varatlon, de erdekes helyzeteket. Szuksegem van az "erzelmi" mozgasra....legyen intenzitas....orom....veszekedes....kibekules....es termeszetesen ne en kelljen bocsanatot kerjek....nem a buszkesegem a legfobb problemam....a makacssagom az:P sokan utaljak....en szeretem....makacs vagyok....nem akaratos....van am kulonbseg....("emberi jellemző: olyan, akit nem könnyű eltántorítani attól, amit a fejébe vett; kemény, hajthatatlan. Még akkor se enged, ha ezzel több kárt okoz, mint használ." forras: WikiSzotar)....nah itt van a kulcsmondat...."akkor sem enged , ha ezzel....kart okoz"....igy van! Akaratos nem vagyok....sott....konnyen befolyasolhato vagyok....es tul hiszekeny....nem naiv es elveszett kislany, hanem tul optimista, aki probal olyan dolgokat belelatni az emberekbe, ami nincs bennuk....es idealizalok....ha valamit jol csinalsz, azt mindig jol kell csinald....ha pedig elirtad valamivel magad elottem....az bizony nagyon sokaig ugy marad:P "Az elefant nem felejt"....(Maugli....rajzfilm....regi valtozat:P) ....aprosagokat nem felejt el....csak megalljt nem kepes vezenyelni....azt megjegyzem, hogy hol alltal meg az osztalyban 4 evvel ezelott....de hogy mit meseltel 2 perce azt mar nem biztos....ha nem eleg erdekes szamomra nem vagyok hajlando megjegyezni....
az am hazam! ha mar matek-infot vegeztunk es automernokin vagyunk akkor mar legyen stilusos a fulbevalonk is....nah meg a sikeres kep kedveert le kell nyulni a testver kedvenc-cseh-zold parnajat:)

No comments:

Post a Comment