November 8, 2010

hogy a matektol ne szabaduljunk meg....

Mi jut eszedbe ezekrol a szamokrol? 
a hires 48-as amely megvaltas a Marasti-i bentlakasok lakoinak es egy jo ok arra, hogy lelekszakadva rohanj 500 metert es naponta ujabb gyorsasagi rekordokat dontogess....en csak mosolygok es megprobalm tartani magam, hogy nehogy elsodorjon az ar

a 102-es csak alternativ megoldas szamomra....nah meg aztan eleg ritkan is jar

a veres 23-as....ma esti tapasztalotokbol kiindulva tobbe nem fogok erre a buszra varni....sem 45 percet de meg 5 percet sem....

a csaszari 50-es....reggel evvel megyek az egyetemre csak hat furcsa programja van....ha 10re kell menjek nem jar es delutan sem a legmegfelelobb a menetrend, de azert meg minidg ez a kedvenc

no meg a 100-as villamos....a zakatolo femhalmaz zsufolasig telve....de legalabb gyakran jar
Az utobbi idoben ez a nehany szam hatarozza meg a napjaimat....nah es az A123, B202 es meg sorolhatnam a termek szamat....de mind kozul talan a D-09g a legkedvesebb....2 ora vidam hangulat, beszelgetes, eszmefuttatas....azonban minderre csak kethetente van lehetosegem....Tehnici de comunicare oran:)
 Olyan sokmindent tanultam info oran....sok erdekes dolgot tud a word es az excel....:D
Meg nem is meseltem a differencialegyenletekrol....milyen erdekesek....marmint inkabb az, hogy minden tanar feltetelezi, hogy ertjuk es vagjuk az egeszet....nem tunik fel nekik a 60 oriasi kerdojel a szemeinkben?:-??
Azert valahogy atveszeljuk....a 3. feladat utan azert mar raerez az ember, hogy mi is kovetkezik....

na melyik vers jut eszedbe a keprol?:)

A magyart sem hanyagolom am el....koszonet az unokatesomnak:P Mar irtam ket versertelmezest is es olyan jo fellengzos szavakat hasznalni, tudod azokat amelyek hallatan masok csak neznek, hogy mit beszelsz pedig csak hetkoznapi dolgokat fogalmazol meg maskeppen....hianyzik az irodalom....nekifogtam korulbelul ot konyvnek es egyszeruen nem foglalnak le....5 oldal utan megunom oket es a padlon kotnek ki, hogy hozzajuk valo viszonyulasom meg jobban kifejezodjon....elkezdtem ujraolvasni Kundera-tol A let elviselhetetlen nehezsegei-t....meg minidg szeretem ezt a konyvet....


Talaltam meg egy embert, aki olyan sok pontot hasznal iras kozben, mint en....es szereti, hogy hogy neznek ki:D


 Ma kaptunk golflabdakat a mult heten Simi-tol:D Kepzelj el kb 25 ebert....egy hatalmas folyoson es ebbol legalabb 10 golflabdaval jatszik....pattingatja....nezegeti....erdekes volt a hangzavar is amit okoztunk a labdakkal es szorakoztunk, hogy mindenki mennyire nez bennunket:P:D

Ossze-vissza cikaznak a gondolatok a fejemben....es ezt a parat sikerult elkapnom....

5 comments:

  1. A lét elviselhetetlen könnyűsége....nem? vagy szándékos:P?

    ReplyDelete
  2. semmi szandekossag....csak a lustasag....nem alltam fel, hogy megnezzem, hogy hogy van helyesen:P

    ReplyDelete
  3. nekem a fekete zongora jut eszembe...:) te melyikre gondoltal? es tetszik ez a szamfuggos szoveg :) es csodalom hogy meg mindig magyarozol...:D

    ReplyDelete
  4. van neked meg egy szamod, amelyik, ha nem is epp az egesz eletedet, de jo nehany percedet meghatarozta :P....ajja' me' most lusta vagyok kikeresni, de! az is vonnattal kapcsolatos :D kitalalod??

    ReplyDelete