November 24, 2010

kiegeszites es ujabb csalodas....majd iras kozben hangulatvaltas....

Az utolso bejegyzeshez hozzafuzendo:....elalvas elott ne olvass Foucault-inga-t (Umberto Eco)....fel orat aludtam mire a telefonom csorgesere ebredtem avval az erzessel, hogy mar reggel van es nagyon sokat aludtam....15 percbe telt meg valahogy helyretettem a gondolataimat....szornyu erzes a szubjektiv idot ilyen mertekben megtapasztalni....
Csalodas: ne varj el semmit a tanaroktol....nekik egyik osztaly es diak sem fontosabb, mint a masik....nem is kulonlegesebb es nem is foglalkoznak veluk a szuksegesnel tovabb....nem erdekelnek....
Ma vegigkinlodtam harom orat....es meg a nap hatralevo reszet....ahhoz kepest a reggeli harom ora vidamnak szamit....de nem nyavajgok....csak kovetkeztetseket vonok le....
1. Nem erdemes elore tervezni....
2. Joleso erzes, ha odafigyelnek az emberre....
3. A fizikusok idealistak...."hat, a fizika ezegyrszer egyszerubb es konnyebb mint egy emberi lelek mukodese" (valaki aki hallgat, elmez es ha nem tud segiteni legalabb megmosolyogtat:D )
4. Vallalom....en vagyok a hibas....a Hideghaboruert....mert nem tudtam felmelegiteni:P
Kell neha egy kis beszelgetes ahhoz, hogy helyrejojj egy ilyen nap utan....csak kell hozza talalni valakit....:P:))

No comments:

Post a Comment