November 20, 2010

sutunk

A heten mar masodik alkalommal meghozza....a fiuknak emlegettem, hogy tudok brownie-t sutni es hat elegge beindultak ra....nah meg aztan a kedves noverem is alig varta, hogy elkeszuljon ez a csupa csoki finomsag....en rumba aztatott mazsolaval szoktam kesziteni, mert nagyon szeretem a rumos sutiket:) a mazsolat pedig Erzsike miatt tettem bele....ez a recept  alpjan keszitettem, de csak fel adagot....nekunk ez is boven eleg....hm....egy napra....:P:)) Annyit meg, hogy az enyem vilagosabb lett, mert nem talaltam az uzletben etcsokoladet ezert sima tejescsokibol keszitettem....


Shortbread....talan lattatok Tabita Kotyvasztunk :) blogjan a receptet....en eredetileg chocolate cookie receptet kerestem, de Reka mondta, hogy kiprobalhatnank ezt a recptet is....miert is ne....egyszerunek tunt....de a latszat csal....
porcukor....hat nekunk nincs csak kristaly....jo lesz az is:-j
orolt zabpehely....zabpehely van....hat egy
zacskoval es egy fakanallal el lehet intezni ezt is....:P:)) nah es a sozatlan vaj....vaj nincs....menjunk az uzletbe....aaaah dehogy....van rendes margarin(az a kenyerrekenni valo, nem a suteshez valo:P )....es azt irja a recept, hogy 1 rud vanilia....vaniliacukor legalabb volt otthon....na osszekevertuk a hozzavalokat....neztuk, kostolgattuk....meg beletettuk a masik sutestol megmaradt rumos mazsolat....meg egy kis liszt....es bent is van a sutoben....elvileg 15 perc alatt megvan....lett belole 25-30....sebaj....kicsit ragos....naaaagyon maskepp nez ki, de az ize jo lett....amugy szegeny kemiatanarnonk biztosan csuklott eleget, mert eddig minden meressel kapcsolatos "akcio" alkalmaval megemlitette Reka, hogy miatta nem szokott semmit sem megmerni....csak ugy talalomra....


De nem adom am fel a cookie-t sem....nyaron mar kiprobaltam egyszer....en nem ertem, hogy mi a gond vele....az ize finom, de a design....:))

2 comments:

  1. Wow, wow :) Rég jártam már errefelé... S nézd csak, a shortbread milyen jól néz ki itt... A miénk már nem is tudom, miért nem sikerült jól, de abba is volt valami bökkenő :P Hajrá, Katinka, ne add fel a konyházást! :)

    ReplyDelete
  2. Tabi....be kell vallanom valamit:D ez nem a sajat keszitesu suti fenykepe....az eredetit fel sem mertuk tenni....hat inkabb kerdezz ra Rekatol is, de nem igazan ugy sikerult, ahogy terveztuk....mondjuk nem is igazan kovettuk a receptet:P:D

    ReplyDelete