December 31, 2010

osszegzes

Vissza a jovobe? Vagy elore a multba?....eldontottem, hogy osszefoglalot irok errol az evemrol....talan ez volt mindkozul a legmozgalmasabb, tele kevesbe vart, orommel vart es varatlan esemenyekkel....de meggondoltam magam....tulsagosan romantikus lelek vagyok....ha meg emlekeztek a romantika nehany fobb eszmejere akkor ezek kozott felbukkan az "elvagyodas"....egy konkret helyrol, vagy vagyodas egy helyzet, multbeli emlek, elkepzelt vilag utan....es ez nem helyes....a regenyekben szep is ez, de a hetkoznapi eletet csak megkeseriti. Probalok megszabadulni az emlekektol, ami szamomra elteto elem....tehat vagy nem fog sikerulni, de ha megis, akkor belepusztulok....
Visszakaptam az albumomat....elkezdtem ujraolvasni....par szep emlek es fajdalamas ures szo....es hianyerzet....a mindennapi talalkozas hianya....a reggeli, almos Laci hianyzik, a vacogva dudolo Majszi, a harsany Sarmasag FM, az orokos keso Tomi, a fizikusaink, a veszekedesek Rolival, az 5 perces osszekapasok es utana vidam kibekulesek reggelente Bogival, a gyerekes visitozas a "masik" padsorbol....latjatok? ez ol meg....az orokos emlekezes....hianyoznak ezek a dolgok, azonban egyre jobban ugy erzem, hogy orokre elvesztek es en nem tettem ertuk semmit....nem zaklattam senkit, elvartam, hogy mas keressen engem....beleuntam, hogy mindig en legyek az aki lab alatt van, rosszkor zavar es vigyorogva probalja gyozkodni magat, hogy rosszul ertelmezi az almosolyokat....
Majd csak lesz valami....de minden esetre jegyezzetek meg jol: Nem szabad a multnak elni!....
Uj Ev-i fogadalmat nem teszek, mivel eddig meg soha nem sikerult betartanom....es nem ebben az evben fogom elkezdeni sem:P 
Mindenkinek Boldog Uj Evet kivanok! nem mondom, hogy legyen jobb ennel az evnel sem rosszabb, legyen olyan amilyen szeretnetek, hogy legyen:)

3 comments:

  1. Fatinkaa, bedöglött a Blogod??? mi lett?

    ReplyDelete
  2. En doglottem ki....elegge erdekes eddig ez az evem....igerem, hogy irni fogok. Mar gyozkodom magam par napja....

    ReplyDelete