February 16, 2011

Egy csokor vereb....


Meglehetosen hideg van kint es mar meguntam, de ma jolesett szetfagyni az utcan es bameszkodni mosolyogva....uj dolgokat felfedezni a mar rutinbol bejart helyeken....majd szerzek egy gepet....Varom a tavaszt es az enyhulest....mind a levego homersekleteben, mind a fajdalomban....sokmindentol megszabadulok ennek a telnak az elteltevel....es mar alig varom, hogy tullegyek rajta.
Mosolygos neni a jardan, akit megvarsz meg eljon egy auto mellett, milyen kedvesen tudnak mosolyogni es halasan megkoszonni....talan nem csak en orultem ennek, hanem o is.
Batorsagot kell gyujtenem....ma szerezhettem volna egy jo fodraszt, de nem mertem megszolitani egy lanyt, hogy megkerdezzem, hogy hol szokta vagatni a hajat....mostmar ideje lenne beszerezni egy megbizhato fodraszt....
Sok verebet szoktam latni, de meg mindig elvezem oket....a kis puffos toll-gomolyagokat, ahogy uldogelnek egy bokor again....
Szabadulni akarok!

2 comments:

  1. szii:) hát te mitől akarsz szabadulni, mi fáj, mi az a sok minden? Mi történik veled? >:D<

    ReplyDelete
  2. Szia! Fokent a mandulamtol sakartam szabadulni, igaz fajdalmak aran, de sikerult is....es ujjult erovel igerem optimistabban fogom folytatni:) >:D<

    ReplyDelete