February 9, 2011

Mi-e dor de....

....de voi
....de carti
....de primavara
....de zambete
....de parfumurile de pe vremuri
....de foarte multe lucruri.
In ultimele zile am incercat sa "reconstruiesc" cateva lucruri....prietenii, amintiri....hm nu stiu daca am reusit....cam 73%....e destul de ok.
In seara asta am inceput sa-mi recitesc si blogul....(de aceea scriu acuma asa cum scriu:P)....cateodata are si altcineva dreptate....in afara de mine:)

Am avut multe ganduri dar acuma imi scapa fiecare....
Am citit ceva fain in saptamana asta: "Ai grija ce vorbesti, deoarece pe gura nu ai backspace":) cat de adevarat:)
....eu cred ca mie mi-ar trebui cateodata un Enter mai mare pt gandurile mele....de multe ori mi se intampla ca am o idee....destul de buna(cel putin din punctul meu de vedere), dar nu am curaj sa o spun....desigur cu asta nu is singura dar oricum cateodata mi-ar placea sa fiu mai curajoasa si mai expresiva:) (acuma am vrut sa continuu in engleza:P) Am observat ca de multe ori folosesc cuvinte din engleza sau chiar expresii/propzitii....limba engleza e foarte populara si vorbita in toate partile lumii....cred ca din cauza asta a devenit si impersonala....cel putin mie mi se pare....sa va dau un exemplu foarte simplu si la indemana: "I love you" - e folosita atat de frecvent incat nu mai simti pasiunea in ea....cuvintele care exprima un sentiment nu pot fi traduse dintr-o limba in alta....exemplul obisnuit pentru aceasta e cuvantul "dor"....nu poate fi tradusa in maghiara....si nu cred ca "miss"-ul din engleza ar insemna acelas sentiment....mai degraba inseamna lipsa....bine....dar n-am terminat la filologie si nici la litere nu-s deci cam atat despre asta:)

....si ca de obiecei....am ramas fara idei si de data asta si cu ochi foarte mici:P (e tarziuuuu)
Nu mai fac diferenta dintre "noapte buna" si "nb" ! :D

5 comments:

  1. miert irsz romanul? amugy jo a kep...es jo volt vegre ujra eggyutt lenni...:)

    ReplyDelete
  2. :) Tényleg jó volt találkozni. Amúgy elsőre az lett volna a válaszom, hogy "mert megtehetem", de ne gonoszkodjak már....azért írtam románul, mert mások is kiváncsiak voltak a blogomra....vagy rám?:P Lényeg, hogy az olvasói közösség kívánságainak tettem eleget:P:))

    ReplyDelete
  3. ertem :) gondoltam amugy, de toled akartam hallani. ezzel csak azt akartam mondani, hogy nagyon meglepodtem, es nagyon vaganyul, es jol irsz romanul :) ugyes vagy! tetszik! :)

    ReplyDelete
  4. koszonom amit irtal az oldalamra!! jolesett:) >:D<

    ReplyDelete