February 7, 2011

zakuszka....(a paszuly szemek lehetnek belole az ertelmes gondolatok talan?)


Hivatalosan is vegeztem a vizsgakkal szombaton....es orommel kijelenthetem, hogy mindegyik sikerult! Mondjuk vannak jobb es kevesbe jobb jeyeim, de hat az is teljesitmeny, hogy elso felevben nincs "restanta"-m (tetszik a hangzasa:P en mar csak ilyen szadista vagyok:D )
Varom a tavaszt!!!! Mostmar egyre jobban....alig varom, hogy sportcipot vehessek es vekonyabb dzsekit es tavaszi szoknyat!:D
Lassan mar ket hete beteg vagyok. Elso heten lazas voltam....helyrejottem es most a trokom piros es be van dugulva az orrom is....de mostmar lassan alakulok....
Kedden osztalytalalkozo! Mar alig varom....
Vannak terveim ezt az evet illetoen....ha valakit erdekel majd rakerdez >:P

Olvasok: Franz Kafka: A kastely....kb 4 ev alatt ez a harmadik alkalom, hogy nekifogok ennek a konyvnek....minden alkalommal unalomuzesbol....nem ertem....furcsa egy konyv az biztos....majd kiderul a vegen, hogy mirol is szol:P

Talan errol akartam irni:
Az alapgondolat: Hozzank hasonlo emberek (hus-ver, gondolkodo allatok) miert befolyasolhatjak mas emberek eletet onkenyesen?
Kifejtes: Peldaul csak, hogy egy testhezallo peldat hozzak fel: a tanarok. Ugyanolyan emberek, mint mi....mondjuk nagyobb elettapasztalattal rendelkeznek es magasabbszintu tudassal....de ugyamugy hetkoznapi emberek es megis befolyasoljak tobb szaz masik ember eletet....eppenseggel jovojet....mindezt onkenyesen (termeszetesen bizonyos hatarokon belul, de megis 100%-ban szubjektiven)....ugyebar az ember nem kepes az objektivitasra....Eppen ilyen emberek a politikusok is....egy egesz orszag fugg donteseiktol es gondolkodasmodjuktol....
Osszefoglalo: Nem szeretem en ezt....nem tudok ennel jobb rendszert kitalalni es az sem lenne jobb, ha mindenki a sajat feje utan menne, de attol meg nem igazan jo ez a rendszer sem....
Megjegyzes: "Vannak egyenlok es egyenlobbek...." Meg en is az egyenlobbek koze tartozom, addig semmi gondom es elvezem a "hatalmamat" .
Jelentes vege!

Majd maskor:-j Szep napot! :)

No comments:

Post a Comment