October 30, 2010

editie speciala

De data asta am sa scriu un post in romana....numai pentru tine:D ca sa te simti mai bine:P:))
In ultimele doua zile nu m-am simtit prea bine....si faza e ca nu stiu de ce....Cristi imi zice ca este din cauza ca inca nu m-am obisnuit cu schimbarile din viata mea....sunt studenta....pana aici nimic interesant....in fiecare zi ma duc la facultate....nimic neobisnuit....oboseala?....se poate....nu dorm suficient....stiu....atunci de ce nu ma simt bine?....zambesc....ma-nteleg cu colegii....dar ceva nu-i in regula....ceva iar ma nelinisteste si nu stiu ce....asa am patit si in vara asta. Pur si simplu nu aveam chef de nimic....si-mi ziceam ca daca nu sunt vesela nu mi se poate intampla nimic din cauza careia sa devin trista si era ok. A trecut si vara si senzatia neobisnuita....la inceputul facultatii eram plina de energie si curioasa....acuma? ma simt obosita....m-am obosit de rutina....facultate, pauze, zambete, plimbare in oras....singura....cred ca asta e problema....inca n-am prieteni apropiati....stii ceva? eram fericita cand azi m-ai intrebat ca ce-i cu mine....ai observat ca ceva nu-i in regula....dar lasand tema asta deprimanta..ieri am fost in oras cu un prieten si am facut cateva poze:



de data asta am reusit:P

dedicatie speciala pt Napoleon (sau nu:P) >:D<

No comments:

Post a Comment