October 31, 2010

Vadaknak:

Ezt a bejegyzest a Vadaknak ajanlom........akadnak szelidek is....
Veled kezdem, mert Te lakotars....

..osszetett..

....es kulonleges vagy:)

mert ez Te vagy :) >:D<

es Te szereted osszetartani a tarsasagot (itt van am mindenki:D)


mert szerintuk ilyen vagy:D
szerintem pedig ilyen: energikus es szeretsz "locsogni"....:D

es sokat mosolyogsz:)
Te pedig egyedi vagy:)
 es ilyen bolondos tudsz lenni:D (rtee-->tree)

Draga Gyumolcseim! Remelem mindannyian jol erzitek magatokat. Kivanok nektek minden jot es sok vidamsagot:) Legyetek vidamak!>:D<

Hatterinformacio: a youtube-on keresgeltem valami zenet es ratalaltam a Vad Fruttik nevu egyuttesre....gondolom nem kell reszletezni, hogy miert ti jutottatok az eszembe....nah de valogattam....addig keresgeltem a szamaik kozott meg talaltam egy olyat, amely megfelel mindannyiotoknak....es megtalaltam. A legjobb az, hogy eppen azt fejezi ki, amire en is gondoltam: "Nem vagyunk egyedul!" Szep napot kivanok nektek es varok mindenkit haza>:D<

2 comments:

  1. Jajj Fatinkaa:):) ez annyira aranyos volt tőled:)
    olyan jók a képek :) csak nem értem miért vagyok én gitár:P

    ReplyDelete