October 28, 2010

elmeletek

A szo ereje....mennyi mindent rejthet egyetlen egyszeru szo....uj ertelmet adhat egy egesz estes beszelgetesnek....egy "szia" mennyi mindent elarul....azt, hogy milyen nyelven beszelsz vagy eppenseggel milyen nyelveket ertesz meg....felfed....elarul....cinkostarssa tesz....talan megszegyenit....azt nem hagyod:D inkabb csak meg erdekesebbe teszi a helyzetet.

SMS....mindenki ir, kap, kuld, torol, valaszol ra....de szoktal Te a barataidnak csak ugy sms-t irni?....csak, mert eszedbe jutott valami? vagy csak, mert egyszeruen ra gondoltal es azt akarod, hogy o is tudja ezt?....en szoktam! Erdekes dolog tortent velem tegnap....valaki eszrevette, hogy mire gondolok....csak az alapjan, hogy egy fel pillanatig kibujtam az alarcbol....amit minden nap hord az ember, most nem akarok megbotrankozott kepeket latni a kepernyok elott ez van es kesz....ez csak vedekezo mehanizmus, de mindenki igy viselkedik:) szoval....egy olyan embernek, aki igazan figyel rad....nem kell, hogy regota ismerjen, eleg ha odafigyel rad....neki eleg ennyi ido is, hogy eszrevegye a gondolataidat es tudja, hogy valami zavar, bant vagy eppen rosszul esik. Lenyeg....irtam egy sms-t....egy olyat, amilyenrol az elobb irtam....es az evfolyamtarsam azt mondta, hogy biztosan nem fogok 2 percen belul valaszt kapni ra....es en tudtam, hogy egyaltalan nem fogok valaszt kapni ra....ez volt az a pillanat amikor elkapott....csak eloreneztem....fel pillanat es el is mosolyodtam, de eszrevette....latta, hogy milyen rosszul esik a tudat, hogy ugysem kapok valaszt....de az az erdekes, hogy ezt az uzenet megirasa elott is nagyon jol tudtam, de azert meg megirtam, mert nekem fontos volt....es "jot tett a lelkemnek"....persze el is szomoritott, mert az ilyen pillanatokban jovok ra, hogy milyen emberek vesznek korul....milyen emberekkel veszem korul magamat....milyen embereket tartok szamomra fontosnak es hogy ezeknek az embereknek en mennyire nem vagyok fontos....mindig csalodok bennuk....de minden egyes alkalommal ujra es ujra elkezdek remenykedni is....uj eselyt adok a regieknek vagy elso eselyt az ujaknak....eselyt es lehetoseget arra, hogy ujra elhagyjanak, becsapjanak, kihasznaljanak, ne torodjenek velem es ne gondoljanak ram....tulsagosan beleelem magam ezekbe a felszines baratsagokba....es mindig porul is jarok....de annak legalabb orulok, hogy azert akad nehany olyan szemely is, akik kozel allnak hozzam, neha tavolabb, neha kozelebb, de tudom, hogy ott vannak es gondolnak ram, ha nem is mondjak, de eszukbe jutok bizonyos dolgokrol....vagy ha latnak valamit akkor eszukbe jut, hogy na vajon ehhez mit szolna Katinka....vagy ebben a helyzetben o biztosan ezt tenne....a sok csalodas es kiabrandulas mellett ezek a szemelyek miatt eri meg ujraprobalkozni, mert nem tudhatom soha, hogy ki marad meg orokke az emlekezetemben vagy eppenseggel kinek szentelek majd egy egesz fejezetet abbol a konyvbol, amit majd irni fogok....

1 comment:

  1. nem is tudtam h az az ember kinek a smst kuldted neked ,,fontos " ember :-s...milyen jo hattreinfokkal rendelkezni:P...es a tobbit ertem :)...don't be sad (:

    ReplyDelete