October 27, 2010

mondjuk ugy, hogy lemaradtam....

Ujra ez a valtozatossag hiany....meguntam....ujbol, de erot veszek magamon es folytatom az irast. Sok otletem volt....de mire leirnam mar vagy elfelejtem vagy csak megvaltozik a velemenyem a dologrol....
Attol meg meselek:P Hazamentem a hetvegen....a Meszes egyszeruen gyonyoru....azon gondolkoztam, hogy talan az osz lett a kedvenc evszakom....a szaraz osz....az eso nelkuli....mikor hidegek es kodosek a reggelek....es fuj a szel....szeretem a hideget....szeretek hidegben setalni....szeretem, ha hideg a kezem....es szeretem a hideg kezemmel megerinteni az embereket, akik ettol fraszt kapnak:D es olyan szepek a levelek....tarka az egesz erdo....(ma megneztem azt a belso udvart....inkabb csak atrohantam rajta, de szep....majd le is fenykepezem:D )
sajnos nem alltunk meg....


oszi dekoracio otthon:)

meg a csipke is mosolyog




talaljatok ki, hogy melyik ez az utca....megfejteseket megjegyzesben varom(Reka nem vehetsz reszt:P)

szoval otthon semmi emlitesremeltot nem csinaltam vasarnapig:P delelott kocsonya-hordas nagyszuloknek:P:D jajj persze es alig vartam, h hazaerjek Kolozsvarrol, hogy vezethessek:) nah es mielott visszaindultam volna elmentunk csipket szedni:) olyan szep ido volt:)




(osszecsapott bejegyzes vege)

2 comments:

  1. es van valami dij ha az ember fia kitalalja/(tudja) az utca nevet :P:D ...anelkul:P...

    ReplyDelete