October 19, 2010

ket hettel ezelotti kepek....a vasarnapi mozizas utan keszultek:) csak valahogy mindig lemaradtak

mondjon ki mit akar en akkor is szeretek nappal szemben fenykepezni

Eroilor

Magyar Szinhaz

Nagy Park





talan ez sikerult a legjobban az egesz napi fotozasbol

milyen kis magamutogato kacsa volt....meglatta a fenykepezogepet es elkezdett pozolni:P



es ujra a Szamos....





"Nekem az a lakas tetszik. Rendben akkor azt fenykepezem le neked:D"

ha meg emlekeztek ezen a helyen jatszott a srac a kutyaval....(par bejegyzessel visszabb)

bizony Rekanak jo fenykepotletei vannak....en meg megprobalom kivitelezni oket
A mai naprol majd holnap olvashattok reszletesebben....

2 comments:

  1. hihetetlen mennyire vonz engem Kolozsvár...valamennyiszer képet tesztek fel az ismerős utcákról, parkról, hídról, Szamosról, száz meg száz emlék rohan meg, én meg mindent itt hagyva rohannák oda...de az sem lenne jó...nem lenne semmi ugyanaz....így csak innen fáj a szívem utána...s majd egyszer én is elmegyek oda....
    azt a házat én is nagyon szeretem...mennyit álldogáltam, üldögéltem én ott azon a helyen....és hallgattam a "Falling slowly" t vagy épp az egészségemnek ártottam...de sokszor eszembe jut az a hely...na befejezem...:)) Kolozsvár a szívem csücske eddig...aztán ki tudja :P
    Fatinka ügyes vagy hogy írsz magadról:) vagy már mondtam? nem érdekes inkább elmondom többször, az nem árt :D
    ja és a képek is jók, tiszta ügyes vagy:P mintha csak az én tanítványom lennél :)) jajj na fáradt vagyok :)

    ReplyDelete
  2. koszonom Eszter:) en is nagy erdeklodessel varom minden uj bejegyzesedet....es latnad Rekaval mit csinalunk, ha valakinek megjelenik valami uj bejegyzes a blogjan azonnal szolunk egymasnak:) aztan nyugodj meg informalodok en rolad:) Reka mesel, hogy mit csinalsz, merre jarsz, hogy vagy:) vigyazz magadra>:D< es tudom, hogy meg nem mondtam, de buszke vagyok rad....nagy batorsag kellett ahhoz, hogy kimenj oda es orulok, hogy meg birod....tudom nehez, de mi figyelunk rad itthonrol is:) vigyazz magadra >:D< :*:*

    ReplyDelete