October 20, 2010

hallanad:D

Folyik a viz a furdoben....elhal a vizcsbogas....torolkozo suhog....Jaaaajjjj Te Kaaaattttiiiinnnnkaaaa!....halllllooooodddd?:D olyan kis aranyos a hangja.....aztan elujsagolja, ami az eszebe jut es ujra kinyitja a csapot....mennyire jopofa gesztus az ilyen:) csak ultem az agyamon es mosolyogtam:D annyira jo, hogy vannak lakotarsaim....jo hazerni, hogy valaki van itthon, vagy az is jo, hogy varad, hogy hazaerjen valaki:P 
Igertem, hogy beszelek a tegnapi napomrol....jol meggondolva mar nem is tudom, hogy  mit csinaltam tegnap....volt GD es TC....jah igen....jot beszelgettunk a Tehnici de comunicare oran:) annyira birom ezt a tanart:) mar alapbol jol szorakoztunk mikor beertunk a terembe....a tablara egy utjelzo tabla volt rajzolva: "DEJ 45 km" felirattal....Alex Dej-i....tehat elso kerdese az volt a tanarurhoz, hogy mar megint mi a gond a Dej-iekkel:P:)) nah de az ora tobbi resze is erdekes volt a kommunikacio volt a tema....erdekes peldakkal magyarazza a tanar a helyzeteket....de igy legalabb konnyen megertjuk es megjegyezzuk:P
Nah es delutan....suli utan elindultam a kozpontba, hogy vasaroljak par dolgot....beneztem legalabb 4 turkaloba is....meglepo, hogy milyen helyeken talalok ilyen kis apro, eldugott uzleteket....es meghozza jo arak is vannak es jo cuccokat is lehet kapni:) vettem is 2 polot:) aztan talalkoztam Zsikevel is....mar megint rohant orara, de azert meg akadt 15 perce, hogy a fel kozpontot korbejarassa velem....minidg ez van ha talalkozok vele....meg csak ide....meg csak oda gyere el velem es utana meg alig birok hazaerni ugy fajnak a labaim. Nah de meg hazafele is beneztem par helyre. 
Kijelentem, hogy hivatalosan is osz van! Sargulo falevelek az utcan szerte-szet....borus, szurke eg es eso....tegnap meg kellemes is volt a szemergelo(szimatolo/csepergo/szitalo) eso. Eppen a hajamat nedvesitette meg, de jol esett....nagyon faradt voltam hazafele es nem volt tul sok energiam fenykepezni, de azert megis megalltam egy helyen....nehany tombhaz kozott van ez a kicsi park...nagyon kozel hozzank....nem szoktam erre jarni, de tegnap ugy dontottem megis ott megyek at, mert olyan szepek voltak a falevelek:) 


Nah es a deluatanom....azaertem es irany zuhanyozni....olyan jol esett....es a friss hajmosas....de jo is volt. Nekifogtam a kemia hazinak is....jegyzeteles....faricskalas...ragasztgatas....nah es Reka kreativ otlete:
"Igy olyan mintha a konyvben lenne az irasod....latod?:D"-mondta es mosolyogva elindult az ajto fele....
Este mikor hazaert Reka....en meg mindig elfoglaltan uldogeltem a gep elott es a nyomtatot probaltam szora birni....es nem tudtam megallni, hogy ne kapjam lencsevegre a bajos mosolyt a kepernyo mogott:P
Lassan jutnak eszembe a gondolatok amiket le akartam irni....az osszel megjott a borus, esos ido....es ezert a repulogepek a megszokottnal alacsonyabban szallnak le es fel....tudom, hogy ez a biztonsag szempontjabol nem a legjobb, de igy legalabb jobban latom oket....es olyan szepek....a legtobb gep WizzAir-es, de lattam Tarom gepet is....ennyit a tegnaprol....

No comments:

Post a Comment