November 28, 2010

felhaborito

Ha mar blogot nem irtok, akkor remelem, hogy legalabb olvastok....ertem en, hogy mindenki elfoglalt, de hat azert ne mondjatok nekem, hogy nem jutna idotok par sort irni....elvegre mindenki azert kezdett hozza a blog irasahoz, hogy majd a tobbieket, akiktol tavol vagyunk, beavathassuk mindennapjainkba es megoszthassuk veluk az erdekes kis aprosagokat, a gondolatainkat....es erre ti mit csinaltok? Semmit....egoista modon mindent megtartotok magatoknak....erdekel....kivancsi vagyok, hogy hogyan boldogultok....es nem csak 2 havonta erdekeltek, hanem mindennap....izgatottan varok minden uj bejegyzest es megis, naprol napra csalodva kell bezarnom ezt az ablakot....evvel a hozzaallassal az en kedvemet is elveszitek az irastol....sokszor elgondolkodtam mar rajta, hogy erdemes-e egyaltalan irnom....azt hiszem, hogy jol esik neha....de ugy latszik lassan mar nem is miattatok irok....valaki "naplo-blog"-nak nevezte a blogomat....talan az is....egyre jobban azt erzem, hogy csak magamnak irok ide....nem is hiszem, hogy tulsagosan figyelnetek a gondolatokra....vegigfuttok rajtuk felszinesen es ennyi....az olvasasra sincs mar idotok....hat meg, hogy ti is irjatok....

Csinalj amit akarsz! Duzzogj! Hallgass! Ne is szolalj meg....nem kell....nincs szuksegem arra, hogy figyelj ram....menj inkabb................ !

1 comment:

  1. jajj ez a népség, hát katasztrófa, mondom én is, ne is törödj:P de látod Júlia egyre gyakrabban ír :) amúgy nekem is egyre inkább az az érzésem a saját blogommal kapcsolatban...mármint hogy nem olvassák, meg hogy magamnak írom, de nem akarok napló blogot írni... amúgy meg én mindig úgy érzem hogy valakinek írod, vagyis hogy mindenki másnak rajtam kívül...úgy értem célzottan, de attól még mindig olvaslak :)
    ne add fel, írjál, írd ki magadból, ne is törödj

    ReplyDelete