December 3, 2010

bocs....:-??

Unnepi hangulat....Edessel mi ezt szeretjuk:)

megujult az otthoni szobam....vakacioban lehet jonni latogatoba:D....ki kell probalni a foteleket:)

es a masodik otthonombol sem maradhat ki a hangulat:D
  • Tulsagosan nyomasztonak talaltam az elozo hatteret....
  • Utolso bejegyzesemnek talan meglett a hatasa....vagy sem....de ugy ereztem, hogy erre szuksegem volt....
  • Amugy azt tuztem ki celnak, hogy egy hetig nem lepek be ide es nem olvasok/irok....de egy kimerito het utan jo arra gondolni, hogy vannak barataim....tavolabb, kozelebb, meg kozelebb es meg tavolabb....de vannak >:D<

  • Sok kerdesem/keresem/mondanivalom van/lenne:
  • 1. Eszter....meglatogathatnalak?:P Szeretnek veled beszelni....(annyira tetszik nekem az a kornyezet....megterhelo es nehez, de motivalo....)
  • 2. Tabita....megigerem, hogy megcsinalom, amire mar lassan jo par honapja keszulok :)
  • 3. Noemi....szeretnek veled kettesben kimenni a varosba es beszelgetni....
  • 4. Julia....annyira jo volt ma reggel az almos hangodat hallani....hallottam a mosolyodat:)
  • 5. Reka....kerhetnek egy kicsivel tobb mosolyt?....
  • 6.+7. Brigi....tetszik igy hosszabban a hajad :) Tomi....koszonom, hogy foglalkozol velunk, az osztallyal....mikor kaphatnam meg az albumomat?:P:))
  • 8. Balazs....olyan jo volt latni teged....es koszonom az sms-t:) jol esett
  • 9. Iza....jo neha hallani a hangodat....ha par percre is, de sok emlek eszembe jut...."Mindenkinek van egy alma...." :D
  • 10. Zsuzsa....jolesik az erdeklodesed :)
  • 11. Mindenki mas, aki olvas/figyel....koszonom, hogy elolvassatok ezt a sok zagyvasagot:D
  • 12. Daniel?....kosz az otleteket es a segitseget:D

  • Mikulas....olyan furcsa, hogy meg nincs kialalkulva egy szoros kozosseg....hianyozni fog iden a "mikulasozas".

  • Ne feledkezzetek meg a December-i szuletesnaposokrol ;) :D (3. Julia, 17. Szilard, 20. Reka, 23. Attila, 28. Laci)
  • Mit szolnatok egy osztalytalalkozohoz az unnepek kozott?:) Vakacioban mindenki otthon lesz:D 

2 comments:

  1. igeeen meglátogathatsz, ha én vagyok az az Eszter, ha nem akkor is:D éss igeeeen én is akarok találkozni éés igen :)

    ReplyDelete
  2. nekem csak egy hivatalos Eszter-em van:D es az Te vagy:)

    ReplyDelete