December 7, 2010

megkonnyebules

Elso par vizsga utani "el sem hiszem, hogy nem kell tanulni" allapot....ilyenkor szoktam olyasmivel foglalkozni, amit ugy igazan szeretek....olvasok/filmet nezek....es mivel jelenleg semmilyen igazan jo konyv nincs a birtokomban ezert filmet neztem:

 
kihagyhatatlan!....evvel kezdtem
majd jott egy regi jo ismeros....a "kanyarba lovos"
es amit legalabb 5x lattam csak a cimet nem tudtam....
jotanacs es a mar regota tarto kivancsisag miatt (legyozve a sok evi "lusta vagyok letolteni" hozzaallast)
es vegul amit a DVD-n talaltam....
 Te hany filmet neztel meg az utobbi ket napban? Melyikek voltak azok? Erdemes megnezni? Rovid filmajanlokat is orommel fogadok:D (meg aztan szukseg van par jo, delutant betolto, erdekes filmotletre:) )

No comments:

Post a Comment