October 20, 2010

szerda:)

Kurzusok....SM(Stiinta materialelor) nagyon profi meg mindig....jah es ma megfigyeltem, hogy UTCN-s nyakkedoje volt a tanarurnak....es minden tanarnak van UTCN-s kituzoje...en is be kell szerezzek egyet valahonnan, annyira tetszik:) meg volt egy algebra es egy analizis kurzus is....egyik nagyon halk masik nagyon gyors:)) de ertettem az analizist:) olyan jo erzes volt, hogy magyarazat nelkul is ertettem....csak olyan furcsa megszokni a roman kifejezeseket....mindig kell nezzem a tablat is, hogy jol irom-e....de lassan megszokom:P ma analizisen Bogdan mellett ultem (o is az Adyban vegzett, raadasul az o apja is oktato:P), de szerintem meg mindig nem jott ra, hogy en ki vagyok....
A lenyeg....ma sokat nevettem....nagyon sokat es jol esett:) egesz nap ki sem mentem a terembol....mikor oark utan kiertem az epulet ele zuhogott az eso....nem szeretem az esot:( kivettem az Omnipass kartyamat es nagy nehezen eljutottam a Marasti-i piacig is....nah persze draga kedves Testverem elcipelt magaval a Iuliaus Mall-ba....csak ugy zarojelbe megjegyeznem, hogy egyenesen ruhellem mind a Iulius-t, mind a Polus-t....1. draga, 2. mindenki oda jar....3. mindig csak azt hallom, hogy jajjjj voltam a Iuliusba/Polusba shoppingolni....4. miert kell kimenni a varos vegere ahhoz, hogy barmit is vasarolj, ha sokkal jobb poen bejarni a varost, kicsi uzleteket felfedezni es a jo szorakozas mellett meg olcsobban is vasarolhatunk:) nah ennyi....elvileg cipot kerestem tornaorara....nah de kiderult, hogy nem is vasarolni mentunk hanem "Targ de cariere" volt....mivel tesom elso eves a mesterin neki kapora jott ez....elsonek kiakadtam, hogy miert hoz o engem ilyen helyre....de azutan ugy dontottem, hogy korulnezek:) es talaltam par igazan szimpatikus munkalehetoseget....pl Exodus-nal....es eszrevettem, hogy nagyon sok informatikai ceg keres alkalmazottakat....
Talaltam teniszcipot....vegre....es vettem esernyot is:) majd meglatjatok holnap/ma....lenyeg majd dokumentalok....surubben....
Egy jo dolog is van  Iuliusban....a King Art....meghozza ezert: 
te melyik valaszt szeretned megkapni a kerdesedre?:P
es vegre megkaptam azt a kepet is amire mar par napja vagytam:
termeszetesen vagdostam egy kicsit, mert nekem igy tetszik:) es megengedtem magamnak:P
Osszecsaptam? Nagyon! Nah most jut eszembe a magyar tanarno: "Ejnye Katinka, a veget mar megint osszecsaptad...." (hianyoznak a magyar orak....igen Eszter, nekem is:) )
(Holnapra valami erdekesseget tartogatok....ha el nem felejtem:P)

No comments:

Post a Comment