October 21, 2010

ssssooookkkk

Szoval sokminden kiamardt az utobbi bejegyzesekbol....altalaban mikozben a varosban setalok vagy uton vagyok haza fele es nezelodom szoktam gondolkozni azon, hogy na mit fogok ma a blogomra irni....csak hat faradtan hazaerve nem ez az elso dolog amivel foglalkozom.
De most a kimaradt, am de nagyon is fontos dolgok:
1. (szamozom oket inkabb igy konnyebb a felsorololas) Mindenki ismeri a mondast: "Vigyorog, mint nyul a vadalmara." (nem birsalma!!!! es kesz....nem vagyok hajlando mast elfogadni). Nah igen....es mivel a lakotarsam egy Vadalma....vagyis inkabb A Vadalma....akkor megallapitottuk, hogy en lehetek a nyul....mivel en vigyorgok ra mindig:P
2. A villamos....a zakatolo femszerkezet amit utalok....hetfo reggel meg is talaltam ra a legjobb jelzot....AWFUL....remelem tudjatok, hogy kell helyesen keijteni, mert kulonben nincs sok ertelme az elmeletemnek....ugy amugy szornyut jelent magyarul (jah es kozben az angol tanarno jutott eszembe, hogy megis volt ertelme azoknak az oraknak:P), de nem csak a jelentese erdekes ennek a szonak, hanem a hangzasa is....ahogy kiejted ugy hangzik, mintha eppen a rokat keszulnel setalni vinni....ha erted a celzast:P:D eppen ezert szamomra ez a szo fejezi ki legjobban a villamosokkal valo kapcsolatomat....csunyak, mocskosak, zakatolnak, kenyelmetlenek es nem a szamomra legmegfelelobb utonalon kozlekednek....
3.  Ma reggel kileptem a kapun....na jo inkabb kirohantam:P es meglattam ezt a csigat a jardan....barmennyire is siettem megis megalltam par pillanatra, hogy gyorsan kibanyasszam a taskambol a fenykepezogepet es lencsevegre kapjam, mert a csiga eleg meghatarozo motivum volt ezen a heten....T.C. oran ez volt a visszatero motivum....Cristi hogy szorakozott rajta, meg magyarul is tudta, hogy "csiga-biga" :D a lenyeg a vicc: "Mitol hal meg a csiga?....A kivancsisagtol....belenez a konnektorba(prizaba:D ez igy az igazi:P na meg persze igy Brigi is elvezheti az itthoni jo kis atvett szavakat:D )....na meg tegnap az eso is esett....es van egy nepi babona, amely szerint, ha valaki eltapos egy csigat esni fog az eso....es mikor esett az eso eszembe is jutott, hogy vajon ki taposhatott halalra egy csigat:P
4. Meg nem vagyok eleg bator es elegge "pofatlan"....meg mindig nem fenykepeztem embereket....pedig olyan sok szep embert lehet latni....vagy eppenseggel sok erdekesseget....de ma reggel nem erdekelt, hogy ki nez es ki nem....akkor is lefenykepeztem a Bulevardul Muncii-t es az egyetem fobejaratat....jut eszembe holnap meg kell nezzek egy belso udvart, amit mar egy hete figyelek, de meg nem volt idom kimenni oda....ma feltunt, hogy szepen sargulnak a falavelek ott....sajnos az esos ido miatt nem tudunk kiulni a lelatora....nem lenne valami kellemes:P Uton hazafele azert meg fenykepeztem par dolgot:


erdekes homlokzatu epuleteket lehet talani ebben a varosban:)



5. Igertem kepet az esernyomrol....nah majd megkapjatok kesobb:P
6. Ma torna oram is volt....meghozza uj csoportokkal:P szoval most kb 80-an voltunk....sooook....tul sok is ennyi ember egy tornaterembe....nah de mar megint egyeduli lany voltam....a csoporttarsaim mar hozzaszoktak, de a tornasorban egy srac megkerdezte, hogy ugye elvezem, hogy ennyi fiu kozott egyedul vagyok lany....en erre csak mosolyogtam es megkerdeztem, hogy szerinte?:P 
7. Poen....ma Dutu megkerdezte, hogy miert mosolygok allandoan....erdekes kerdes....es mi volt a valaszom? meg egy mosoly:D oszinte nem tudom....de Simi(Seeme) kisegitett es megkerdezte, hogy talan jobban orulne ha sirni latna es termeszetesen nem volt a valasz....annyira jo veluk beszelgetni....fel tudjak viditani az embert, na persze kell erteni a poenokat, mert kulonben duzzoghatnek egesz nap:P A mosolygasra visszaterve....ugy tudom, hogy ez egyben vedekezo mehanizmuskent is mukodik....van aki a zavarat leplezi evvel....en talan csak szeretek mosolyogni:)
8. Ma volt kemia laborunk is....voltam a tablanal....hosiesen kijelenthetem, hogy meg a lecket is ertem....csinaltunk par kiserletet is es komolyan jo fej a tanar....azt hittem rosszabb lesz:) 
9. Indrumator....szoval ala kellett irjuk valami szerzodest....es 9re az egyetemen kellett lennunk....Dorin azt mondta tegnap, hogy a C epuletben a 304a teremben fogunk talalkozni....nah hat ebbol lett C epulet 3. emelet 302b terem....en ertem oda elsonek....irtam is sms-t Alexnek es Vladnak, hogy valtozott a helyszin....302b....erre hiv Alex, hogy o a 3. emeleten van de nem talalja a termet....mondom, hogy varjon kimegyek a folyosora....kimentem es sehol senki....kideult, hogy a B epuletben volt a 3. emeleten....:)) hat nehez volt letorolnom a vigyort az arcomrol, mikor lihegve betoppant a terembe, de a szuros tekintete segitett visszafolytani a nevetest:))....ilyenek vagyunk mi....rohanunk:P es nevetunk:D Kulonben nagyon rendes a csoportvezetonk....iden o meg nem tanit bennunket, de attol meg figyel rank es erdeklodik, hogy hogy boldogulunk az egyetemen....azert joleso erzes ez....mondjuk nekunk nincs tul nagy problemank az onallosulassal....az oszi erre nevelt minket mar reg ota:P:D
10. Voltam ma Noemieknal....szep a lakas....kozel van a Gara....(nem kell sokaig cipelni a csomagokat), jot beszelgettunk :) jol esett latni es figyelni ra:)
nekem tetszik a kilatas is:)

mondtam, hogy hivatalos az osz:P

Reka szerint kozos kepet akartal....hat mondjuk mi tudjuk ki van a vonal masik vegen:D(Kaaaattttinkaaaa!!!!:)) mar itt cseng a fulemben ahogy ezt fogod mondani mikor ezt elolvasod:D I give you a HUG!)

11. Erdekes felfedezes....ma reggel ultem a buszon es telefonon beszelgettem Edessel....mondtam neki, hogy valoszinuleg jo ido lesz, mert sut a nap es kineztem az egre....es keves felho is van....szep nap lesz....miutan letettem a telefont....elgondolkoztam, hogy maskor mennyit neztem az eget....mostanaban meg csak azert neztem fel, mert hallottam egy repulot....maskor reggelente figyeltem a szep felhoket....hogy elrohanok ezek mellett....nem is tudom, hogy milyen volt az eg az utobbi par napban....vagyis jo....esett az eso....olyankor szurke es paras....de kulonben....mikor szepen sutott a nap?....voltak-e felhok....olyan szep baranyfelhok voltak? vagy fatyol vagy lencsefelho?....
12. Rajottem, hogy szeretem ezt a blogot irni....elvezem, ahogy Reka naprol napra varja az uj fejlemenyeket....es milyen izgatottan fog neki olvasni....szamomra nagyon fontos az elismeres....ezt Edes tudja a legjobban....hanyszor voltam kiakadva a magyar tanarnore, hogy soha nem dicsert meg....igy csak az apro morzsakata valogattam, orultem, ha engem hozott fel peldanak vagy ha mas konyvet adott olvasni. Tudom, hogy nem mindig kapom meg a munkamert az elsimero szavakt....es sokszor csalodok is emiatt....de hat hozza kell szokni....de legalabb engem nem azert fognak 25 evesen majd megdicserni, mert "Jajjjj, Zsuzsikam (nem Peterfi:P ) milyen ugyes vagy, hogy megteritetted az asztalt" mindezt egy ep, egeszseges, eleteros 1,5 egyetemi diplomaval rendelkezo 25 eves lanynak mondtak....es raadasul nem unnepi asztal vagy valami kulonleges diszites....csak egy egyszeru vacsorahoz valo terites....neha kiboritanak az emberek:P
13. Itt fejezem be....eppen azert, mert nem vagyok babonas....erdekes volt megfigyelni, hogy a csoporttarsaim mennyire babonasak....mondjuk ez az o nemzeti hagyomanyaikbol fakad....szerintem....de volt olyan, hogy a srac panaszkodott, hogy o a jelenleti listan (prezenta) 13. es inkabb ugy irta fel magat, hogy 12+1 (errol Laci Laci jutott eszembe....volt valami tori oran, hogy nem n szam, hanem m+1, ami ugy amugy egyenlo volt az n-el....csak hat avalmi miatt az az egy kilogott a sorbol....nah de en si kilogok mostmar az ebrenlevok sorabol lassan....es csatlakozom az alvokhoz....
13+1. =)) ezt majdnem kihagytam: "The truth is, there's no better time to be happy than right now. If not now, when?" mai napi okossag egy csoporttars status-anak koszonhetoen:)

5 comments:

  1. honnan jott ez a blog nev? nagyon de nagyon otletes, nagyon de nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  2. en tudom, en tudom....Tubicek elinditottak bennem valami dijmaniat:))...szoval mit kapok, ha megmondom :P...

    ReplyDelete
  3. jaaa...es mar ketszer jartam ennel az ablakos fenykepnel es mind nezem es minden alkalommal valami lehetetlen kepet vagok hozza ,,<> " !!! jo h a neveket cenzuraztad #:-S

    ReplyDelete
  4. :-? en oda irtam h ,, ,,<>" " epp ugy ahogy igy idezojel kozott van es epp a Kattinka tunt el bellole :D

    ReplyDelete